منو اصلی

سایتهای پزشکی

سایتهای کوهنوردی

سایتهای گردشگری

گزارش برنامه زردکوه بختیاری(شاه شهیدان)

گزارش صعود به قلّه زردکوه بختیاری(شاه شهیدان)

ارتفاع: 4250 متر

سرپرست برنامه : غلامعلی برازنده

قله زردکوه بختیاری

زمان 24و25و26/4/90 تعداد 30 نفر در قالب دو تیم صعود کننده و گردشگر با توجه به تقویم اجرائی گروه و پس از اعلام موقعیت منطقه و چگونگی اعزام توسط سرپرست برنامه در جلسه هفتگی گروه ،روز پنجشنبه 23/4/90 ساعت8:30 بایک دستگاه اتوبوس دربستی ازمبدأ به مقصد شهرکرد حرکت کردیم و پس از عبور از شهرکرد به شهر فارسان رسیدیم و از ده چشمه و کتیبه ی معروف آن دیدن کردیم در ضمن قبل از اجرای برنامه وحین اجرای برنامه راهنمایان منطقه باما همکاری دو جانبه داشتند تااجرای برنامه آسانتر باشد.

آبشار شیخ علیخان

پل زمانخان

سرچشمه کارون و زاینده رود

پس از شهرکرد و فارسان به چلگرد (کوهرنگ) رسیدیم و همگی از آبشار با عظمت کوهرنگ دیدن کردیم این آبشار سرچشمه رودخانه زاینده رود می باشد.پس از اطراق در محل استقرار ازقبل تهیه شده،تیم را به دو گروه گردشگری و کوهنوردی تقسیم کردیم تیم صعود کننده عصرروز جمعه بطرف منطقه و پناهگاه حرکت کرده و شب رادر پناهگاه سپرد کرد وبعلت صعود سنگین قلّه شاه شهیدان یک تیم 3 نفره ساعت 4 صبح بطرف قلّه شاه شهیدان حرکت کرده تا بتوانند براحتی قلّه را صعود کنند و تیم دیکر به طرف قلّه «دوزرنه» اعزام شدند این تیم نیز قلّه را صعود نمودند و همگی بطرف پناهگاه و از آنجا بطرف شهر چلگرد روانه شدیم در بین راه از سرچشمه رودخانه کارون و زاینده رود دیدن بعمل آوردیم.

چشمه دیمه

ده چشمه

سد اول زاینده رود

تیم گردشگری نیز از نقاط دیدنی چلگرد بازدید کردند .آبشار کوهرنگ ، چشمه دیمه و آبشار شیخ علیخان .پس از اتمام بازدید شبانه بطرف شهرکرد حرکت کردیم و شب را در استراحتگاه تربیت بدنی سپری کردیم فردای آن روز از آثار تاریخی پل زمانخان واقع در شهر سامان دیدن نمودیم و سیر حرکت را بطرف شهر کرج ادامه دادیم وساعت 10 شب همگی سالم روانه منزل شدیم .

سرچشمه کارون و زاینده رود

کتیبه ده چشمه

موزه مردم شناسی

«به امید موفقیت برای تمامی کوهنوردان»

اعضای شرکت کننده:

آقایان:

1-غلامعلی برازنده (سرپرست) ،2 -اسدی کمک سرپرست  3-دهقان 4- صنعتی 5- مومن کیایی 6-تحویلدار 7-علیزاده 8- الهی 9- سعید قره داغی 10-سیدزاده 11-حسینی 12-اسحاقی 13-مهرانی 14-رهگذر

خانم ها:

1-مصباحی 2-منصوریان 3-دادجو 4-بحری 5-برغانی 6-صابری 7-اسحاقی 8-صنعتی 9-شاه ولی بیگ

موضوع : گردشگری, گزارش برنامه ، تاریخ ثبت خبر : 01 آگوست 11 ، زمان ثبت خبر : 8:45 ب.ظ

دیدگاه های ارسال شده توسط کاربران

جستجو در سایت

آمار بازدید از سایت

Warning: include() [function.include]: Unable to access /home3/pars208/public_html/wp-content/themes/7khan/le.php in /home3/pars208/public_html/wp-content/themes/7khan/single.php on line 66

Warning: include(/home3/pars208/public_html/wp-content/themes/7khan/le.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home3/pars208/public_html/wp-content/themes/7khan/single.php on line 66

Warning: include() [function.include]: Failed opening '/home3/pars208/public_html/wp-content/themes/7khan/le.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home3/pars208/public_html/wp-content/themes/7khan/single.php on line 66